https://gateway.aryaktravel.com/api/

12 جاذبه گردشگری مهم مسکو در تور روسیه

گردشگری ا 29 خرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این گزارش 12 جاذبه گردشگری مهم در تور روسیه را معرفی کرده و هر یک را به طور مختصر بررسی کرده‌ایم.

مهمترین جاذبه‌هایی که در مسکو روسیه می‌توان دید

برای سفر با تور روسیه باید توجه داشت که شهر مسکو به عنوان مهم‌ترین شهر در بازدید از روسیه مکان‌های گردشگری مختلفی داشته و هم برای علاقه مندان به شب و هم برای علاقه مندان به روز جاذبه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. در این شهر زیبا می‌توان علاوه بر دیدنی‌های شهری قابل توجه، سراغ مکان‌های طبیعی و بکر نیز رفت و از پارک‌های ملی آن لذت برد.

کاخ‌های کرملین مسکو جاذبه‌ای جذاب در تور روسیه

کاخ‌های کرملین مسکو جزو شاهکارهای روسیه هستند که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در این مجموعه زیبا در تور روسیه می‌توان ۵ کاخ و ۵ کلیسا و حدود ۲۰ برج با چندین موزه مختلف را دید. بزرگ‌ترین کاخ این مجموعه از همه باشکوه‌تر بوده و طراحی بسیار دقیق و زیبایی دارد. ساعت کار این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۰ تا ۱۷ است.

میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین

تور روسیه با پارک ملی لوسینی اوستروف

پارک ملی لوسینی اوستروف جزو اولین پارک‌های ملی در روسیه بوده و قدمت قابل توجهی دارد. این پارک زیبا سه قسمت مختلف داشته و تنها یکی از قسمت‌های آن برای بازدید عموم آزاد است. در بخش بزرگ این پارک حدود ۲۰۰ گونه جانوری با درختان متنوع زندگی می‌کنند.

پارک ملی لوسینی روسیه

میدان سرخ از زیباترین دیدنی‌ها در تور روسیه

میدان سرخ مسکو به عنوان یکی از دیدنی‌های معروف در این شهر شناخته می‌شود که هر ساله تماشاگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این میدان که وسعت آن حدود ۷۴هزار متر مربع است، می‌توان مراسم‌های مختلفی مانند تاج گذاری، سخنرانی‌ها و مراسم‌های عمومی را دید. همچنین این مکان برای اجرای بسیاری از کنسرت‌ها نیز انتخاب می‌شود و با کاخ‌های کرملین نیز فاصله بسیار کمی دارد.

میدان سرخ

تور روسیه با پل عشاق در مسکو معنا دارد

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مسکو که در تور روسیه نباید آن را از دست داد، پل عشاق است. این پل در بالای رودخانه مسکو قرار گرفته و در نزدیکی آن می‌توان مجموعه فرهنگی تاریخی مسکو را دید. این مجموعه زیبا مجسمه‌ها و نقاشی‌های مختلف داشته و مردم محلی اعتقاد دارند که زمان قدم زدن بر روی این پل اگر نام معشوقه خود را بگویید، عشق شما جاودانه خواهد شد. نورپردازی‌های این پل نیز در زمان شب بسیار دیدنی است و به همین جهت توصیه شده تا زمان شب سراغ آن بروید.

پل عشاق روسیه

تپه اسپارو (Sparrow Hills) در تور روسیه

این تپه که یکی از مرتفع‌ترین مکان‌های روسیه به حساب می‌آید، نمایی بسیار زیبا و جذاب داشته و در آن می‌توان منظره‌ای متفاوت و خاص از مسکو را زیر نظر داشت. در این مکان امکان دوچرخه سواری به صورت گروهی وجود داشته و می‌توان از تفریحات متعدد موجود در آن لذت برد.

تپه اسپارو روسیه

پارک فرهنگی تفریحی گورکی یکی از محبوب‌ترین پارک‌های مسکو

این پارک زیبا و دیدنی با تفریحاتی مانند قایق سواری، بانجی جامپینگ، زمین تنیس، شهربازی و مواردی از این قبیل توجه گردشگران را به خود جذب کرده و وسایل تفریحی متنوعی دارد که به همین جهت مسافران می‌توانند برای تفریح سراغ آن بروند. این مجموعه در سال ۱۹۲۸ ساخته شده و در آن فضاهای متنوعی مانند آب نما، دو موزه و ساختمان‌های مختلف وجود دارد.

پارک گورکی

موزه هنرهای زیبای پوشکین، مکانی باور نکردنی در تور روسیه

برای علاقه مندان به موزه و حتی برای کسانی که زیاد سراغ موزه‌ها نمی‌روند باید گفت که موزه هنرهای زیبای پوشکین مکانی باورنکردنی و خاص است که نباید بازدید از آن را از دست داد. این موزه زیبا مجموعه‌ای نفیس و خاص را در خود جای داده و در آن می‌توان مشهورترین آثار هنری در تاریخ روسیه را از نزدیک دید.

موزه پوشکین روسیه

در تور روسیه از خیابان آربات دیدن کنید

دیدنی دیگری که در تور روسیه نباید از دست داد، خیابان آربات است. این خیابان که برای قدم زدن جذابیت زیادی دارد، سرشار از عناصر تاریخی بوده و از قرن ۱۸ خانواده‌های اشرافی در آن ساکن شده‌اند. مهم‌ترین علت محبوبیت این خیابان نیز حضور بسیاری از شاعران، بازیگران و هنرمندان در آن است. علاوه بر آن این مکان که در مرکز شهر قرار گرفته، رستوران‌های معروفی نیز دارد.

خیابان آربات روسیه

در تور روسیه بازدید از متروهای مسکو را از دست ندهید

یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که در تور روسیه می‌توان سراغ آن‌ها رفت، ایستگاه‌های مترو هستند. این ایستگاه‌ها که در خطوط ۲ و ۳ و ۵ جذابیت بیشتری دارند، به عنوان جاذبه‌های گردشگری شناخته شده و جوایز متعددی به دلیل معماری منحصر به فرد خود دریافت کرده‌اند. در این مکان می‌توان سنگ‌کاری‌های شکیل، مجسمه‌های زیبا و نقاشی‌های قدیمی یا یادبودها را دید.

مترو مسکو

تئاتر بولشوی در تور روسیه

از دیگر دیدنی‌های جذاب که در تور روسیه نباید آن را از دست داد تئاتر بولشوی است. این تئاتر یکی از قدیمی‌ترین تئاترهای شهر بوده و قدمت آن به ۲۴۰ سال می‌رسد. این مکان زیبا نمایش‌های کلاسیک خاصی مانند مازپا چایکوفسکی و فرانچسکا دا ریمینی را به طور شبانه در اختیار علاقه مندان قرار داده و فضایی بسیار مجلل و زیبا دارد. این مکان برای علاقه مندان به تئاترهای کلاسیک بهشتی غیرقابل توصیف به حساب می‌آید.

تئاتر بولشوی روسیه

در تور روسیه سراغ برج ناقوس ایوان مخوف بروید

برج ناقوس ایوان مخوف ارتفاعی در حدود ۸۰ متر داشته و یک معمار ایتالیایی آن را ساخته است. این مکان زیبا در ۴۰۰ سال گذشته جزو بناهای بلند موجود در مسکو بوده و بسیاری از نمایشگاه‌های موقت در آن برپا می‌شوند. این بنای جذاب در زمان شب انتخابی مناسب برای بازدید بوده و با بالا رفتن از آن می‌توان منظره‌ای جذاب از مسکو را زیر نظر داشت. از سال ۱۹۱۸ که آخرین عید پاک در این بنا برگزار شد دیگر صدای ناقوس آن بلند نشده است.

برج ناقوس ایوان مخوف روسیه

موزه تاریخی دولت در تور روسیه

موزه تاریخی دولت به عنوان یکی از موزه‌های مهم روسیه شناخته می‌شود که در دو طبقه ساخته شده و ۳۹سالن دارد. این موزه که به عنوان دروازه تاریخ روسیه نیز می‌گویند بسیاری از وسایل شخصی تزارها را در خود جای داده و در آن می‌توان از مبلمان کاخ‌های شخصی تا قدیمی‌ترین نسخه‌های کتابی روسیه و اسلحه‌ها را دید.

موزه تاریخی دولت روسیه

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk