https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 02 تیر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
سوچی به اندازه‌ی مسکو یا سن‌پترزبورگ، نام مشهوری نیست ولی یک مقصد ساحلی جذاب و تابستانه آن هم در کشور روسیه است.

سفر به سوچی

سوچی یک مقصد ساحلی جذاب و تابستانه آن هم در کشور روسیه است. شاید در نظر اول بعید به نظر برسد که روسیه سواحلی برای آفتاب گرفتن و آب تنی و همینطور مقصد مناسبی برای سفر باشد اما پایتخت تابستانه روسیه یعنی سوچی به سادگی این دیدگاه را در ذهن مسافران تغییر می‌دهد!

شاید تا قبل از این تنها درباره محبوبیت زیاد تور‌های مسکو یا تورهای سنت پترزبورگ شنیده باشید اما حالا سوچی که به تازگی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است یکی از دنج‌ترین و زیباترین شهرهای روسیه به شمار می‌رود. بافت شهری، جاذبه‌های متنوع و دیدنی و امکانات مناسبی که در تور سوچی در اختیار خواهید داشت بی‌شک  این سفر را برای شما تبدیل به خاطره انگیزترین سفرهای زندگیتان می‌کند! سوچی در سال ۲۰۱۴ میزبان المپیک  زمستانی و پارالمپیک و در سال ۲۰۱۸ میزبان فوتبال جام جهانی بود و همین موارد باعث شده تا جاذبه‌های گردشگری سوچی  کشف شده و مورد توجه مسافران قرار بگیرد. با آریاک سفر همراه باشید تا درباره این مقصد زیبا بیشتر بدانید. 

سوچی روسیه

سوچی روسیه کجاست؟

قبل از هر چیز باید در مورد موقعیت جغرافیایی این شهر صحبت کرد. سوچی در جنوب غربی روسیه و در نزدیکی کشور گرجستان قرار دارد. این شهر به عنوان طولانی‌ترین شهر دنیا در جوار دریای سیاه قرار دارد که آن را به یکی از شهر‌های ساحلی دریای سیاه تبدیل می‌کند. سوچی شهری است که تا به حال کمتر مسافر بین‌المللی‌ای آن را کشف کرده است. سوچی به دلیل موقعیت قرارگیری خود در طول سال آب و هوای معتدل‌تری را نسبت به قسمت‌های شمالی این کشور تجربه می‌کند. 

سواحل سوچی

بهترین زمان سفر به سوچی 

بهترین زمان سفر به سوچی برای آن دسته از افرادی که به شنا و تفریحات آبی علاقه‌مند هستند، فصل تابستان است. آب دریای سیاه در فصل تابستان گرم و معتدل است و همین باعث می‌شود تا سواحل این شهر مورد استقبال و توجه مسافران قرار بگیرد همینطور فرصت گشت و گذار و امکان بازدید از اما در صورتی که قصد دارید در سایر فصول با تور سوچی سفر کنید باید بدانید که سوچی در بهار بسیار معتدل و دلپذیر است اما اگر قصد دارید تنی به آب بزنید شاید سرمای آب کمی اذیت کننده باشد. جالب است بدانید زمستان‌ها در سوچی روسیه بسیار ملایم بوده و مناسب تفریحات زمستانی مثل اسکی در مناطق کوهستانی و … است. 

سوچی

تفریحات و دیدنی‌های سوچی روسیه

سواحل آفتابی و گرم و طبیعت بکر و دیدنی سوچی اولین و مهم‌ترین دلیل برای بازدید از این شهر است. آب و هوای معتدل و طبیعت زیبا و آرامش بخش سوچی قطعا تجربه‌ای ناب و دلپذیر را برای شما رقم میزند؛ در ادامه تاریخ و فرهنگ و جاذبه‌های باستانی سوچی نظر شما را جلب خواهد کرد. ضمنا زندگی شبانه و پرشور سوچی هم برای مسافران جذاب بوده و تازگی خواهد داشت. از مهم‌ترین جاذبه‌های مشهور سوچی می‌توان به پارک ملی سوچی، موزه هنری سوچی،ویلای استالین، مزارع چای، ساختمان‌های نئوکلاسیک و البته باغ گیاه شناسی غنی این شهر نام برد. 

جاذبه‌های سوچی روسیه

اقامت در هتل‌های سوچی

اقامت، این بخش مهم سفر، با اقامت در هتل‌های معتبر و باکیفیت سوچی به بهترین شکل ممکن رقم می‌خورد؛ هتل‌های ۵، ۴ و ۳ ستاره‌ی سوچی به مسافران فرصت استراحت و اقامتی آسوده و مطلوب را داده و نیاز‌های مسافران را به نحوی مطلوب پاسخ می‌دهد. با وجود اینکه به عنوان مجری تور سوچی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره سوچی را پیشنهاد می‌دهیم اما برای اقتصادی بودن تور خود می‌توانید از اقامت در هتل‌ها ۴ ستاره سوچی نیز بهره ببرید. 



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk