https://gateway.aryaktravel.com/api/

شرایط رزرو هتل و خرید تور ترکیبی سریلانکا

گردشگری الهه ارباب جعفری 17 شهریور ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با شرایط خرید تور ترکیبی سریلانکا آشنا شوید و شرایط خرید تور ترکیبی سریلانکا، رزرو هتل و هواپیما را در آریاک سفر دنبال کنید.

درباره سریلانکا بدانید

جاذبه‌های فراوان کشور سریلانکا، معابد باستانی، سواحل و بندرهای خاص و همچنین شهرهایی با قدمت تاریخی بسیار زیاد، هر گردشگری را می‌تواند برای سفر به این کشور آسیایی وسوسه کند. کشورهایی نظیر سریلانکا و هند با توجه به برخورداری از فرهنگ‌های مختلف بودایی و هندو، مقصد بکر و بی‌نظیری برای گردشگران محسوب می‌شوند و ازاین‌رو طی سالیان گذشته شاهد رشد صنعت گردشگری در این منطقه از آسیا هستیم. رنگ و بوی هنر، موسیقی و رقص و حتی ادبیات سریلانکا با فرهنگ هلندی، پرتغالی و بریتانیایی به‌عنوان کشورهای استعمارگر این منطقه عجین شده و جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی متعددی در طول سال در این کشور برگزار می‌شوند. شهرهای کلمبو، به‌عنوان پایتخت سریلانکا، و دو شهر مهم دیگر، کندی و بنتوتا به‌عنوان مقاصد گردشگری در طول برگزاری تور ترکیبی سریلانکا هستند. 


سریلانکا دو

چرا بازدید کشور سریلانکا اهمیت دارد؟

کشور سریلانکا که در گذشته با نام سیلان شناخته می‌شد، یک از کشورهای جنوب آسیاست و در مجاورت اقیانوس هند و جنوب شرقی کشور هند قرارگرفته است. این کشور به‌واسطه تنوع نژاد و سیر تاریخی پیچیده و عجیب‌وغریبش، همواره ازلحاظ فرهنگی و تاریخی، دارای پیشینه‌ای غنی بوده است. قدمت این کشور به 2500 سال قبل بازمی‌گردد و مهد تمدن‌های باستانی قلمداد می‌شود. همچنین در طول تاریخ، این کشور در برهه‌های مختلف تاریخی تحت استعمار کشورهای پرتغال، هلند و بریتانیا قرارگرفته و از سال 1948 به بعد، با اعلام استقلال، مسیر جدیدی را پیش روی خود دیده است. مسلماً بازدید از چنین کشوری با چنین عقبه تاریخی، با آیین و مذهب‌های متنوع می‌تواند تجربه جدیدی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد و ازاین‌رو صنعت گردشگری در این کشور از رونق بسیاری برخوردار است.

تصویر سریلانکا

بهترین زمان برای سفر به کشور سریلانکا

این نکته حائر اهمیت است که انتخاب زمان مناسب برای سفر به این کشور، کاملاً بستگی به سلیقه شما و نوع تفریحات درخواستی‌تان دارد. سفر به سریلانکا در ماه‌های ژوئن تا اوت، با توجه به افزایش دما، فضا را برای تفریحات آبی و ساحلی بسیار ایده‌آل می‌کند. در این فصل از سال، بارش‌های موسمی تقریباً به‌صورت کامل قطع می‌شوند و ازاین‌رو، برنامه‌ریزی سفر به شهرهای بندری و ساحلی می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای این ایام از سال باشد. این نکته را باید به خاطر داشت که در فصل تابستان عموماً رطوبت هوا بالاست اما در فصل تابستان نسبت به فصل پاییز، شاهد ازدحام کمتری در مناطق توریستی شهرهای مهم کشور سریلانکا هستیم.

تفریحاتی که نباید در سفر به سریلانکا از دست داد

تجربه ورزش‌های آبی نظیر غواصی و اسنورکلینگ می‌تواند عمیق روح و روان شما را نوازش کند و این سفر را به یکی از تجربه‌های منحصربه‌فرد برای شما تبدیل کند. بازدید از بازارچه‌های محلی، معابد باستانی، قلعه‌های تاریخی که اغلب توسط پرتغالی‌ها و هلندی‌ها احداث‌شده‌اند و در کنار همه این‌ها، تجربه غذای محلی می‌تواند این سفر را به کام تمامی گردشگران و مسافران تور ترکیبی سریلانکا شیرین کند. همچنین در فصول گرم سال، مزارع چای، پر از عطر و بوی چای معطر هستند و نوشیدن چای تازه در این مزارع می‌تواند تجربیات ناب این سفر ماجراجویانه در دل کشور سریلانکا را تکمیل کند.

 

سریلانکا 3

امکانات تور ترکیبی سریلانکا

هتل‌های کشور سریلانکا درعین‌حال که به‌ظاهر هتل‌های سه ستاره و ارزانی محسوب می‌شوند، امکاناتی نظیر وای فای رایگان، کافی‌شاپ، باشگاه و استخر و صبحانه رایگان دارند. در طول سفر، لیدر محلی به درک بهتر محیط و جاذبه‌های گردشگری هر یک از شهرها کمک می‌کند و گشت شهری نیز در برنامه‌های این تور ترکیبی گنجانده‌شده است. البته چنانچه می‌خواهید تجربه سفری لوکس به این کشور را داشته باشید، می‌توانید درخواست اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره را داشته باشید که مسلماً از کیفیت بالاتری برخوردار هستند..

سریلانکا چهار

تماس با شماره 02157816 می‌تواند شما را از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه برگزاری تور ترکیبی سریلانکا بهره‌مند سازد.

 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk