https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین هتل ‌های پنج ستاره آنتالیا مناسب اقامت زوج‌ های جوان

هتل های VIP الهه ارباب جعفری 01 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

 هتل ‌های پنج ستاره آنتالیا مناسب زوج‌ها

برای تجربه سفری بی‌دغدغه، الزامات همیشگی سفر رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیماست. معمولاً کیفیت سفر، باکیفیت خدمات ارائه‌شده توسط هتل‌ رابطه تنگاتنگی دارد و رزرو هتلی با امکانات منحصربه‌فرد، می‌تواند شیرینی سفر با تور آنتالیا را در کام زوج‌های جوان دوچندان کند. در ادامه فهرستی از بهترین هتل‌های حال حاضر آنتالیا با شرایط اقامتی‌شان آورده شده است. موقعیت مکانی، امکانات هتل، میزان دسترسی هتل به ساحل و مراکز تفریحی، از معیارهای مهم در انتخاب هتل از سوی زوج‌های جوان محسوب می‌شود و هنگام رزرو تور، بهتر است این مسئله را در نظر گرفت. پیدا کردن هتل مناسب برای سفر آن هم در شهری به بزرگی آنتالیا با بیش از ۵۰۰ هتل لوکس قطعا نیازمند تحقیق و جستجوست به همین منظور شما می‌توانید از مشاورین یا سایت آریاک سفر جهت انتخاب هتل بهره ببرید.

 

هتل جورا لارا آنتالیا

این هتل پنج ستاره که سابق بر این با نام رویال تاورز شناخته می‌شود، جزء هتل‌های محبوب، باکیفیت و پنج ستاره آنتالیاست که ساحل اختصاصی آن در فاصله کمی نسبت به ساحل و دریا قرار دارد. پارک آبی، کلاس یوگا، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ از امکانات ویژه این هتل محسوب می‌شود که می‌توانند اقامت شما را بیاد ماندنی‌تر کنند. همچنین گردشگران مقیم این هتل می‌توانند از استخر روباز این هتل نیز در روزهای گرم تابستان استفاده کنند.

هتل وایکینگ استلر آنتالیا

این هتل در محله کمر واقع‌شده و خدمات غذایی آن به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در این هتل دو فاز رستوران وجود دارد که برای سرو غذاهای ایتالیایی فاز دوم را باید حتماً از قبل رزرو داشته باشید. اتاق‌های دبل و با تخت تویین دونفره این هتل معمولاً نمایی رو به استخر و ساحل دارند. فاصله این هتل تا مراکز تفریحی کم است؛ به‌طور مثال فاصله زمانی این هتل تا پارک آبی آنتالیا تنها ۱۲ دقیقه با خودرو است. همچنین پارک و ساحل مون لایت نیز در فاصله ۸ تا ۱۰ دقیقه نسبت به هتل قرار دارد.

 

هتل دایما بیز ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره نیز می‌تواند یکی از انتخاب‎های محبوب و مناسب برای زوج‌های جوان باشد؛ امکاناتی نظیر مینی بار، جکوزی، اتاق بازی تنیس روی میز و کرایه ماشین و دوچرخه، جهت رفاه حال گردشگران در این هتل وجود دارد. بنابراین چه در خصوص تفریحات داخل هتل و چه بیرون از هتل، این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا رفاه افراد مقیم را فراهم کند. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای این هتل برقرار است و رفت‌وآمد از فرودگاه به هتل و بالعکس برای گردشگران در نظر گرفته ‌شده است.

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

این هتل نیز یکی از هتل‌های محبوب و پنج ستاره آنتالیاست که در مجاورت دریای مدیترانه در سال 2016 احداث‌شده و هتل تازه‌سازی محسوب می‌شود. در این هتل، می‌توان از خدمات رستوران اصلی و سه رستوران آلاکارته استفاده کرد. رستوران‌های آلاکارت پذیرایی شیک و لاکچری دارند و معمولا چندین خدمه برای سرو غذاهای سفارشی شما پای میز حضور خواهند داشت و در کمال احترام، غذا برای شما سرو می‌شود. رستوران‌های آلاکارت هتل سنسیتیو پریمیوم بلک، انواع و اقسام غذاهای ترکی، ایتالیایی و همین‌طور دریایی را در منوی خود دارد. این مجموعه همچنین یک استخر روباز به مساحت ۱۱۵۰ مترمربع دارد که از ساحل اختصاصی شنی نیز بهره می‎برد. اقامت در این هتل پنج ستاره، می‌تواند شش شب ماندگار را برای زوج‌های جوان رقم بزند.

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا

این هتل پنج ستاره، با مرکز تناسب‌اندام، تراس، استخر سرپوشیده و روباز فصلی، آرایشگاه، مینی مارکت و صندلی‌های آفتاب‌گیر، تمامی امکانات موردنیاز جهت اقامت بی‌عیب و نقص در دل سواحل دریایِ مدیترانه و شهر ساحلی آنتالیا در اختیار گردشگران و زوج‌های جوان قرار می‌دهد. همچنین امکانات تفریحی و ورزشی نظیر تنیس روی میز، بیلیارد و شنا نیز در این هتل پنج ستاره فراهم‌شده است. در واقع در طول روز که هوا کمی گرم‌تر است، حتی اگر حال و حوصله بیرون رفتن را نیز نداشته باشید، داخل همین هتل، با وجود همین امکانات تفریحی می‌توانید اقامت مفرحی را برای خود فراهم کنید.

هتل امپریال سانلند آنتالیا

این هتل پنج ستاره، در امتداد خط ساحلی قرارگرفته و در هر ساعت از شبانه‌روز، زوج‌ها می‌توانند خود را به کنار دریا برسانند و از آب‌تنی و گرفتن آفتاب لذت ببرند. همچنین این هتل موقعیت مکانی مناسبی نسبت به مکان‌های دیدنی دارد و با خودرو تنها ۱۲ دقیقه تا دره گینوک کانیون فاصله دارد. داخل این هتل نیز یک رستوران ایتالیایی و ترکی قرار دارند که انواع  و اقسام غذاهای اصیل ترکی و بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود. استخر روباز، سرسره‌های آبی، مجاورت در نزدیکی دریا، سالن اسپا و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی است که در طول اقامت در این هتل، زوج‌های جوان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

در این مطلب سعی بر آن بود تا شما را هتل‌های لاکچری و پنج ستاره شهر آنتالیا آشنا کنیم؛ تمامی شرایط لازم برای برگزاری تور آنتالیا، با بالاترین کیفیت ممکن و ارائه امکانات فوق‌العاده فراهم‌شده و در این زمینه شما زوج‌های جوان می‌توانید به‌راحتی با اعتماد کامل نسبت به خرید این تور اقدام کنید. تماس با شماره 02157816 می‌تواند شما را از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی درزمینه برگزاری تور آنتالیا بهره‌مند سازد.

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk