https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین مراکز خرید در تور آنتالیا برای خرید

راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 26 خرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این گزارش بهترین مراکز خرید در تور آنتالیا برای خرید از برندهای بین المللی و ترکی را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بررسی کرده‌ایم.

در سفر به آنتالیا از این مراکز خرید بازدید کنید

مراکز خرید جذابی که در تور آنتالیا می‌توان سراغ آن‌ها رفت، تعداد قابل توجهی دارند و در محله‌های مختلف این شهر می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. این مراکز خرید برندهای معروف بین المللی و ترکیه‌ای را در خود جای داده و اغلب همگی مراکز تفریحی مانند سینما و زمین بازی سر پوشیده یا فودکورت‌های مختلف با کافه‌ها و رستوران‌های متنوع را در خود جای داده‌اند.

مرکز خرید آنتالیا (Mall of Antalya

این مرکز خرید در سینان محله واقع شده و مجموعه‌ای دو طبقه است که فضایی مدرن و دوستانه دارد. این مرکز خرید آنتالیا در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و سرگرمی در منطقه مدیترانه به حساب می‌آید. در این مرکز می‌توان برندهای بین المللی و ترکیه‌ای را پیدا کرد و شعبه‌هایی از برندهای مهم LCW و H&M و De Facto را در آن دید.

این مرکز خرید در آنتالیا با ۱۴۴ فروشگاه متنوع و وسعتی در حدود ۱۶۰۰ متر مربع طراحی شده و در آن می‌توان سراغ یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های بازی سر پوشیده برای کودکان در هر سنی رفت. سالن سینمایی این مجموعه نیز ۱۱ عدد بوده و فضایی بزرگ دارد. همچنین می‌توان در فودکورت آن انواع غذاهای ملی، بین المللی و همچنین ترکی یا فست فود را تجربه کرد.

این مرکز خرید به هتل‌هایی مانند Atalla Hotel و Mediterra Art Hotel نزدیک بوده و همچنین فاصله کوتاهی تا هتل Grand Erken Hotel دارد.

مرکز خرید آنتالیا 

مرکز خرید ترا سیتی (Terra City) آنتالیا

مرکز خرید ترا سیتی از جمله مراکز خرید پرطرفدار در تور آنتالیا است که به شکلی مدرن طراحی شده و در آن می‌توان از ۱۸۰ مغازه مختلف بازدید کرد. این مرکز خرید برای افرادی که به خرید کفش و پوشاک مختلف علاقه دارند انتخاب مناسبی بوده و در آن می‌توان بهترین برندهای اروپایی و ترکیه‌ای را پیدا کرد.

این مرکز خرید با فودکورتی که حداقل ۳۰ رستوران و کافه دارد، آماده خدمت به مسافران بوده و جاذبه‌های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان دارد. همچنین در بخش زیر زمین آن نیز بازار بزرگی برای بزرگسالان واقع شده است. از هتل‌های نزدیک این مرکز خرید آنتالیا می‌توان به هتل Adonis Otel و Bilem High Class Hotel اشاره کرد.

تراسیتی 

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya) در آنتالیا

مرکز خرید مارک در آنتالیا در مراد پاشا و دقیقا در مرکز شهر واقع شده و می‌توان با تراموا به سادگی سراغ آن رفت. این مرکز خرید جذاب و دیدنی نمای بیرونی بسیار زیبایی داشته و طرح‌های رنگارنگی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. در این مکان ۱۵۵ برند بین المللی و ترکیه‌ای وجود دارد که طیف وسیعی از محصولات مرتبط با مد، سرگرمی و فناوری را در آن می‌توان پیدا کرد. این مرکز خرید مدرن با هتل‌هایی مانند Double Tree by Hilton و Tamara Business Otel Antalya فاصله کمی دارد.

همچنین این مرکز خرید آنتالیا فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی مانند Flo و DeFacto و Boyner را داشته و در آن می‌توان بازدیدی جذاب از بوتیک‌های کوچک را هم داشت. این مرکز خرید آنتالیا با فودکورتی که در آن می‌توان رستوران‌های بین المللی و ترکی مانند مک دونالد، برگر کینگ و اسبارو را دید، از مسافران استقبال کرده و سینماهایی با فیلم‌های زبان اصلی و روز دنیا در آن قابل توجه هستند.

mark antalya 

مرکز خرید آگورا آنتالیا (Agora Antalya) در آنتالیا

این مرکز خرید آنتالیا در قسمت شمالی این شهر و در کپز قرار گرفته و تنها پانزده دقیقه تا مرکز خرید Mall of Antalya فاصله دارد. این مکان دارای ۷۲ فروشگاه بوده و در آن می‌توان برندهای ملی و بین المللی مختلفی را پیدا کرد. از جمله برندهای معروف در این مکان می‌توان به Nike و Watson و Gratis اشاره کرد. همچنین یک فروشگاه Toyzz و یک فروشگاه بزرگ IKEA در این مکان قابل توجه هستند.

این مرکز خرید در تور آنتالیا مراکز بازی و سرگرمی مختلفی نیز داشته و در آن می‌توان مواردی مانند بازی بولینگ و استراحت در کافه‌ها و رستوران‌های جذاب را تجربه کرد. همچنین غذاهای ترکی و بین المللی مانند برگر کینگ و آربی و مترو یا استارباکس نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. از هتل‌های نزدیک به این مجموعه می‌توان به Prime Hotel و Ramada Plaza اشاره کرد.

agora antalya 

مرکز خرید ام میگروس (M Migros) در آنتالیا

مرکز خرید دیگری که هنگام سفر با تور آنتالیا می‌توان سراغ آن رفت، مرکز خرید ام میگروس است که در منطقه کنیالتی واقع شده و تاریخ افتتاح آن به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد. این مرکز خرید آنتالیا در غرب آن واقع شده و در آراپسویو قرار داد. این مکان تفریحی با بیش از ۱۳۰ مغازه در ۳ طبقه عرضه شده و در آن می‌توان زنجیره‌های برندهای بزرگ از جمله Zara و Boyner و Muso را دید.

همچنین در این مرکز خرید آنتالیا بوتیک‌های کوچک و شیکی هم واقع شده‌اند و می‌توان سراغ فودکورت بزرگ آن در طبقه اول نیز رفت. در بعضی از میزهای این فودکورت می‌توان همراه با منظره دریا از غذا و هم صحبتی دوستان و خانواده خود لذت برد. همچنین هشت سینمای مرکزی و زمین بازی کودکان نیز از دیگر امکانات مهم این مجموعه به حساب می‌آیند. از هتل‌های نزدیک به این مجموعه می‌توان به هتل Cender Hotel و Rixos Downtown Antalya اشاره کرد.

migros antalya 

مرکز خرید اوزدیلک پارک (Ozdelik Park) در آنتالیا

این مرکز خرید آنتالیا با مساحت ۳۹۰۰۰ متر مربعی و ۱۱۴ مغازه در ۴ طبقه و در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و امروزه یکی از معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا به حساب می‌آید. در این مرکز خرید برندهای بین المللی مختلف و علی الخصوص برندهای ترکی معتبر را می‌توان پیدا کرد. این مرکز خرید که به دلیل برندهای ترکی خود در بین مردم محلی نیز معروف است، برندهای معروفی مانند Park Bravo و Colin’s Mango و Koton را عرضه می‌کند.

این مرکز خرید که وسعت زیادی دارد، یک فودکورت بزرگ در طبقه بالا داشته و در آن می‌توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را تجربه کرد و در رستوران‌های زنجیره‌ای مانند مک دونالد و برگر کینگ استراحت کرده و غذای خود را میل کرد. در این مرکز می‌توان بخشی غنی از جواهرات مد روز با قیمت مناسب را در مجموعه یورومدا دید. این مکان به هتل‌هایی مانند Rixos Downtown و Uyar Palace نزدیک است.

ozdelik park antalya

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk