https://gateway.aryaktravel.com/api/

از کدام سواحل بالی در تور این جزیره دیدن کنیم؟

گردشگری الهه ارباب جعفری 28 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
بالی از زیباترین مقاصد گردشگری در جهان بوده و زیباترین سواحل جهان را در خود جای داده است. مسافران با سفر به بالی و رفتن به سواحل مختلف آن می‌توانند اوقات خوشی را در کنار ماسه‌های نرم و آب‌های شفاف آن سپری کنند.

بهترین سواحل بالی را بشناسید.

بالی مقصد برخی از بهترین سواحل جهان بوده و زیبایی‌های متفاوتی را در خود جای داده است. افراد با سفر به بالی می‌توانند از موج سواری در میان آب‌های خروشان و انجام انواع فعالیت‌های آبی لذت ببرند. تمامی گردشگران در سفرهای تابستانی خود به شنا کردن و تماشای سواحل مختلف و آفتاب گرفتن نیاز دارند. با رزرو تور بالی می‌توان مجموعه‌ای از انواع تفریحات را در میان زیباترین سواحل جهان را تجربه کرد.

سواحل زیبای بالی

ساحل نوسا دوآ

اگر به دنبال یک ساحل با امکانات فوق‌العاده و لاکچری در بالی هستید نوسا دوآ مناسب شماست. این ساحل مقصدی عالی برای تفریح با خانواده بوده و توسط لوکس‌ترین هتل‌ها احاطه شده است. با رفتن به این ساحل می‌توانید از تماشای طلوع خورشید در کنار ماهیگیران در اول صبح لذت ببرید. وجود آب‌های آرام و کم موج در این ساحل سبب شده تا نوسا دوآ به مکانی عالی برای غواصی، شنا و ورزش‌های آبی تبدیل شود. نوسا دوآ از زیباترین سواحل بالی بوده از بهترین مکان‌ها برای استراحت و آفتاب گرفتن به شمار می‌رود. این شهر با قدم زدن بر روی شن‌های نرم ساحل و تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده اطراف می‌توانند لحظات خوشی را برای خود به ثبت برسانند. رزرو تور قایق با کف شیشه‌ای به افراد این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به غواصی دنیای زیر آب را کشف و تماشا کنند. این ساحل یک مجتمع خرید لوکس و زمین گلف بزرگی را نیز در اطراف خود جای داده است.

بهترین سواحل بالی

ساحل لووینا

اگر به دلفین‌ها و تماشای فعالیت‌های آنان علاقه دارید ساحل لووینا انتخاب مناسبی برای شماست. لووینا از پرطرفدارترین سواحل برای غواصی بوده و بهترین صخره‌های مرجانی را در اعماق خود جای داده است. گردشگران در هر فصلی از سال و با رفتن به این ساحل می‌توانند از انجام فعالیت‌های مختلف آبی در لووینا و تماشای زیبایی‌های این منطقه لذت ببرند. علاقه مندان هم‌چنین می‌توانند از دور به تماشای دلفین‌ها نشسته و یا به کمک قایق از نزدیک شاهد فعالیت‌های مختلف آنان بوده و تجربه‌ای جادویی را به ثبت برسانند. در ساحل لووینا انواع نمایش‌ها و موسیقی زنده اجرا می‌شود. ردیفی از رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر در امتداد این ساحل قرار گرفته که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. افراد می‌توانند طلوع و غروب زیبای خورشید را از این ساحل تماشا کرده و یا سری به چشمه آب گرم و مزارع سرسبز برنج در اطراف لووینا بزنند.

ساحل کوتا

این ساحل مکانی فوق‌العاده برای علاقه مندان به موج سواری است. کوتا از پرطرفدارترین سواحل بالی بین مسافران بین‌المللی بوده و به چشم انداز زیبای غروب خورشید و تفریحات شبانه معروف است. به لطف رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیری که در اطراف ساحل واقع شده افراد می‌توانند انواع غذاهای دریایی و محلی را با بهترین طعم و مزه امتحان کنند. انواع اقامتگاه از ارزان‌ترین تا هتل‌های پنج ستاره در اطراف کوتا قرار داشته و با هر نوع بودجه و نیازی می‌توانید یک روز را در نزدیکی این ساحل زیبا بگذرانید. مسافران در طول روز می‌توانند بر روی شن‌های نرم و کرمی رنگ کوتا قدم زده و یا در آب‌های شفاف آن شنا کنند. به هنگام طلوع خورشید ساحل کوتا مملو از موج سواران بوده و گردشگران با داشتن مربی و اطلاع از نکات مهم می‌توانند تجربه متفاوتی در میان آب‌های زلال بالی ثبت کنند. افراد با رفتن به این ساحل می‌توانند انواع ورزش‌های آبی، فوتبال و والیبال ساحلی را بر روی شن‌های نرم کوتا انجام دهند.

ساحل دیدنی بالی

ساحل جیمباران

این ساحل به لطف آب‌های کم عمق و گرم خود از بهترین و آرام‌ترین مکان‌ها برای شنا در بالی به شمار می‌رود. جیمباران ساحلی طولانی با ماسه‌های نرم و سفید رنگ بوده و زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است. با رفتن به این مکان می‌توانید صبح خود را با صید خرچنگ شروع کرده و به وقت شب از تماشای موسیقی زنده و رقص‌های سنتی لذت ببرید. در کنار ساحل جیمباران بازارهای محلی مختلف با چشم‌اندازی بی‌نظیر قرار داشته که به گردشگران فرصتی برای خرید صنایع دستی مختلف و سوغاتی را می‌دهد. افراد با رفتن به ساحل می‌توانند اوقات خوشی را در امنیت و آرامش کامل در این مکان سپری کنند. به سبب آب‌های آرام این ساحل از بهترین مکان‌ها برای استفاده از تخته پارویی ایستاده است. ساحل جیمباران به سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه در بهترین فضا و با زیباترین چشم‌انداز معروف بوده و مسافران می‌توانند انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را در این ساحل میل کنند.

ساحل بالنگان

بالانگان از دیدنی‌ترین نقاط بالی بوده و به بهشت موج سواران مشهور است. با رفتن به این ساحل می‌توانید از شنا در آب‌های شفاف آن لذت برده و یا از صندلی‌های اطراف ساحل برای آفتاب گرفتن استفاده کنید. به سبب وجود موج‌های متعدد و آب‌های خروشان این ساحل محبوبیت زیادی در بین موج سواران حرفه‌ای پیدا کرده است. بالانگان از زیباترین سواحل بالی بوده و زیبایی‌ و آرامش فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است. در نزدیکی ساحل صخره‌ای بزرگ قرار داشته که با جلبک‌های دریایی تزئین شده که این مکان را به بهترین مکان برای عکاسی تبدیل کرده است. غرفه‌های زیادی در اطراف ساحل قرار داشته که غذاهای محلی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. کلبه‌های چوبی زیادی در اطراف این ساحل و به عنوان اقامتگاه قرار داشته که گردشگران با رزرو آن می‌توانند لحظات خوشی را در کنار یکی از زیباترین سواحل بالی بگذرانند.

منظره سواحل بالی

رزرو تور بالی با آریاک سفر

هزینه رزرو تور بالی به تعداد روزهای اقامت،  تعداد مسافران و خدمات مختلف بستگی دارد. افراد با رزرو تور بالی می‌توانند انواع جاذبه‌های طبیعی را در یک قاب تماشا کرده و اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند. علاقه مندان برای رزرو تور بالی و اطلاع از قیمت‌های آن می‌توانند با آریاک سفر در تماس باشند. 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk